Komplettering.... usch usch usch.

Fast har inte så värst mycket kvar av den nu. Håller på med en komplettering på en filmanalys vi skrev för ett tag sen, ämnet är Etik. Vi kollade nämligen på en film, The experiment. Som vi sedan utifrån ett etiskt syfte skulle analysera. Jag kom så långt som "helt uppnått" på alla kreterier utan ett MVG kriterie där jag fick #till viss del uppnått".

Så det sitter jag och knåpar med nu. Men det är så svårt ändå tycker jag, för nu måste det ju bli rätt... i princip. Och ja, tänker nog inte lämna in den innan jag har pratat med min lärare en sista gång och se till att jag har förstått allt hon skrivit rätt! Men eftersom jag vaknade så tidigt idag har jag ändå inte så mycket annat för mig.

Vad ska ni göra idag då mina fina? Jag ska nog se om mamma har lust att gå till centrum och shoppa för hennes lön, alltid kul att följa med, då kan jag passa på att köpa en trisslott som ska gör mig rik också. Awesome plan. Om inte... kanske jag tar med Melker till vattnet, se vad han tycker om det nu i värmen.

Ikväll är det iallafall Eurovisions final, jag kommer sitta bänkad, fast klistrad kommer jag vara. Åh. längtar! hahah. Älskar detta!




Postat av: ♥ julia

sv: Min vecka har varit jätte bra! Själv då? :D

2012-05-26 @ 11:40:57
URL: http://juliayes.blogg.se/
Postat av: ella

Fin blogg!

Allt bra?

2012-05-26 @ 12:04:11
URL: http://jjjustlikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: