Godmorgon!

Sitter i skolan på min första lektion just nu. Vi har ett slags möte där vi i grupper representerar olika länder och diskuterar israel/Palestina frågan.

Imorse väckte Melker mig vid 5 och var kissnödig... Så uppe med tuppen var jag idag! När vi hade vart ute en sväng gick jag och la mig igen, var uppe vid halv 9 igen och gick till itrim.

När jag kom hem igen fick jag äntligen äta min frukost som jag velat äta ända sedan igår kväll, sådan lättnad! Har fått lite ny info om hur jag kan äta så imorse blev jag mätt! Awesome!


Postat av: TJEJ PÅ 14 ÅR

Gott det ser ut!:)



Ställ gärna en fråga i min frågestund om du inte redan gjort det! Ha en bra dag :D

2012-05-22 @ 14:41:53
URL: http://gabriellaita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: