Fästingpatrullen

Kom hem från dansen för ett litet tag sedan, myser just nu framför OC med Cola light och ett päron!
Det har helt klart vart en intensiv dag idag.. haha. Var uppe redan vid 5:30. Var ute och joggade i ca 25min, gick hem och fixade min utväxt samt duschade.

På idrotten körde vi Beep-testet, gick väl sådär.. hade hoppats på så mycket bättre.. usch. Vi fick sluta strax där efter och jag och Anna drog direkt till Friskis där vi körde ett tag. 1½ iallafall! Efter det åkte jag till Farsta och till Itrim. var helt slut men körde ett litet tag iallafall. Åkte hem.. Somnade i soffan, vaknade och drog till dansen. Awesome.

Imorrn kommer jag och Adrian att åka ut till en villa och vara där över hela helgen. Så, kommer kanske inte kunna blogga Fredag-Söndag. Skönt att få komma bort. Så Otroligt. Så trött jävla trött på allt det här, så löjligt.

Melker hade en till fästing! Trots hans halsband! tog ett tag men fick tillslut bort den. satt som sten!
Kul information, javisst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: