Samhälle!

Sitter just nu på Samhälleslektionen, vi har i 30 min fyllt i en enkät från SIFO. Vi gjorde en nästan likadan enkät i 9an. Den var ganska lik sig.. haha. Vissa frågot är ju bara för roliga!

Sitter också och knåpar på en vetenskapliguppstas om folkmordet i Rwanda.. Alltid denna Rwanda för mig.. hahah! När dessa 2h är över återstår bara yttligare 2h med svenska. Ska ha en redovisning om ortsnamn och Personnamn. Superduper kul, typ. Den knepiga delen där är att vi nästa vecka har prov, och jag kan inte riktigt sätta fingret på vad! haha..

Tänkte kanske träna efter skolan, men tog inte med kläderna.. skulle bli så tungt med datorn och alla böcker. Och eftersom jag slängde in en träning i morse så är jag ju iprincip nyduschad... fast kommer ju inte hinna träna imorrn eftersom jag ska jobba. Beslutsångest!!

Börjar nog utvecka ett träningsberoende.. äsch, det är ju mycket bättre än andra sorters beroenden!




Postat av: ViktoriaCaroline♡

han bor ca 2 mil ifrån mig :)

2012-03-06 @ 13:03:41
URL: http://viktoriacaroline.blogg.se/
Postat av: ViktoriaCaroline♡

haha va? 2 mil är ju inte långt :O haha

2012-03-06 @ 13:45:36
URL: http://viktoriacaroline.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hey!

Sugen på lite shopping inför våren/sommaren?

Då rekommenderar jag en superbra sida där man samlar poäng och får presentkort på H&M, Nelly.com, Åhléns & Kicks:



http://www.gratismakeup.se/?r=208078



Det är 100% gratis och det fungerar, har testat själv. :)

2012-03-06 @ 20:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: