Och detta är ett inlägg om idag:

06:15 ringde klockan imorse, men låg kvar till halv, mmmmm... jag och Melker.
haha, men ja.. normalt att gå upp vid denna tid på en lördag? nä. Idag är det nämligen dags för Högskoleprovet. Egentligen borde jag inte vara nervös, eftersom det här provet inte alls är avgörande, gör det bara för att få ett hum om hur det går till och för att lära känna provet. Men ändå! från 8:20 till 16:20 håller det på. Jag som älskar prov... haha. Men jag har ju gett mig in på det här frivilligt såååå...

Menmen, om allt går bra så ska jag iallafall ikväll gå med Nanding och "fira" Earth Hour på den där gratiskonserten som alltid hålls! Danny ska uppträda...!! haha.

Nejmen...En lång dag väntar, hoppas på det bästa. Har kollat lite på gamla prov och alltså.. det är SVÅRT! kul att få till 0 poöng liksom.. haha!

Vi får hoppas att det går vägen, vad ska alla ni fina göra idag? snälla, berätta!!

Nu ska jag gå och göra mig i ordning, önska mig lycka till!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: