Mot jobbet!

Idag har Melker fått springa av sig med Adrians mormors hund Mio. När vi låg nyvakna i sängen fick vi ett sms av hans mamma där hon skrev att hon och hunden var utanför. Så de fick springa lösa ute på fotbollsplanen, sjukt söta!

När vi kom hem igen satte sig Adrian och åt frukost medan jag gick ut och joggade igen. 17min tog det denna gång!

Vi tog även en tripp till centrum för Adrian klippte sig, sedan gick vi hem och slappa innan det blev dags för mig att gå till jobbet, och nu sitter jag här på tåget, haha :)

Har sådan ångest! Blir så suktad av all mat på jobbet, men nu när jag förmodligen inte kommet kunna träna fram till på tisdag då jag har min hälsouppföljning, och måste möta vågen så måste jag verkligen försöka motstå till 100%!!


Postat av: ▲ Mohammedi's™

NY TÄVLING!!! Vinn Weskings , och alla som deltar får tröst pris efter tävlingen har avslutas, så delta delta!!

http://mohammedis.se/2012/march/tavling-vinn-ett-weskings.html#comment

2012-03-18 @ 18:03:05
URL: http://mohammedis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: