Helg!

Så var det helg igen och det är inte alls mkt som har förändrats. Jobbade igårkväll, och har jobbat idag. Löne helger... haha. uscha! Men har inte så mycket roligare saker att göra. Innan jobbet var jag ute på en 1½ timmes promenad med Melker och nu har jag precis städat i rummet. Otroligt roligt..haha.

Sitter och väntar på att Adrian ska komma hem, han och hans familj har följt med hans bror som köpt ny bil lång bort åt skogen... de har iallafall vart borta hela dagen och är på väg hem nu. Egentligen skulle vi bort på en restaurang och äta, eller ja.. dem skulle äta. Med en massa andra från hans släkt, men nu blir det så sent, så de hämtar mig så åker vi till hans mormor och morfar istället, om jag nu förstått allt rätt.. haha!

Imorrn ska haf jobba, igen. sen är det väl bara att gå och lägga sig och gå upp för en mördardag i skolan!

Postat av: Jasmin - Halmstads största blogg.

Hejsan lust för ett länk byte? Säg bara till när du länkar mig så göra jag detsamma så fort jag kan! :)



Annars hur mår du? :)

2012-03-25 @ 16:37:23
URL: http://jaasses.webblogg.se/
Postat av: Sofia

Hejsan!

Nu har vinnaren av veckans blogg utsetts, kika in för att se om det var du och om inte var gärna med igen :)

Kram!

2012-03-26 @ 07:50:08
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: