Godmorgon mina fina!

En tidig morgon blev det idag, klockan 06:00 var jag uppe. Varför? Jo, det är ju så att jag blivit någon sorts hurtbulle, så jag var ute och sprang jag. Var sedan ute med Melker och gick hem och duscha. Nu börjar det alledles snart bli dags att dra sig mot tunnelbanan och skolan. 

Den här veckan börjar vi följa det nya schemat, och på vårt nya schema har de i princip tryckt in alla lektioner på måndagen.. Så det blir en lång dag från 8:40-16:00 i skolan... inget jag känner att jag ser fram emot just nu.

Efter skolan ska jag jag stressa bort till Gröndal, vad jag ska göra får ni se när jag kommer hem, fast jag vet ju att många av er redan vet... haha, men lite hemlig vill jag faktiskt vara. Kan säga att jag börjar bli lite nervös!

Nu måste jag gå, PUSS!


Postat av: Sofia

Hejsan!

Nu har vinnaren av veckans blogg utsetts, kika in för att se om det var du och om inte var gärna med igen :)

Kram!

2012-03-19 @ 10:43:06
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: