Danny Saucedo, helt amazing.

Nu börjar det närma sig, världens bästa program börjar lida mot sitt slut. Åh, det nästan svider i hjärtat bara av att ta upp det! Det har vart mycket snack om förhandfavoriter, vem som ligger i botten och vem som kommer "skrälla".

Jag har mina favoriter i festivalen, men den som jag tror kommer leverera bäst för Sverige ute i Europa, både med sin charm och med en underbart personlig text är solklart Danny. Hans bidrag Amazing lyckas alltid pigga upp mig och göra mig glad. Jag känner inte att jag lyssnar på någon uttjatad sång på radio. Utan jag tycker verkligen att bidraget känns personligt! Och utöver sång och musik så bidrar Danny med ett mordernt och snyggt dansnummer med dansare som är superbra. Jag tror att det kan gå riktigt bra för Danny och Sverige i Baku.

När det gäller Danny så tycker jag att han verkar som en otroligt snäll och trevlig människa. Jag vet nästan inte hur jag ska förklara för att inte låta som en "crazy fan-girl" Jag tycker helt enkelt att han verkar som en trevlig person som förtjänar att vinna det här iår. Förra året snubblade han på mållinjen med en sjukt bra låt, (som skulle ha vunnit!) och i år är han med, med en ännu bättre låt. Alltså, är det hans tur i år helt enkelt!
image description
[email protected]

Postat av: Denise 22 - mamma till Kevin 6

Allt bra med dig idag Bella? :)

2012-03-07 @ 13:33:19
URL: http://familyportrait.blogg.se/
Postat av: Karolina

Kom igen bella, sluta vara kär i Danny. Tänk på Adrian istället.

2012-03-07 @ 20:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: