And night.

Måndgar alltså... Dagen började väl helt okej men hann såklart bli lite grining mot slutet, såsom jag blir varje måndag. Så när skolan äntligen var över gick jag och shoppade lite åt min hund och sedan gick jag hem, för att sedan lika snabbt följa med på en hundpromenad med pappa för att möta mamma.

Satte mig ned för att plugga, han skriva kanske.. 5 rader innan pappa bjöd med mig på en tur till Högdalen...distration<3. Nu 1h senare är jag äntligen klar med min debattartikel. Tog inte så lång tid att göra men vet inte heller om den håller måttet, vet inte riktigt om den är så som läraren vill ha den...

Mitt plugg-snacks är världens godaste Loka likes mash-ups! Med BANAN och Kiwano (?) smak! SÅ GOD. Och några Läkerol YUP Wild sour pastiller, sockerfria såklart! Fast åh, börjar få ont i kistan utav allt sötningsmedel.. haha.

Nu återstår lite plugg till, få se hur mycket jag orkar, när jag redan är igång liksom... Imorgon (tack vare att jag pluggade) börjar jag inte förens kl 14:00. med två lektioner. skööööööööööööööööönt? Detsamma gäller nästa tisdag och nu på fredag slutar jag redan vid 10:30. Ibland måste man ju bara älska sig själv :')

Melker har förövrigt en ny pip-leksak som han älskar! och vi lär väl bli galna.... Ha en bra kväll nu mina vänner!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: