Kväll

Nu ligger jag ÄNTLIGEN i sängen efter all träning, möten, klippning, måltider, duschar och hundprommisar.
Åh, känslan när alla muskler slappnar av!

Nej men, träningen gick bra, körde på som vanligt. Trodde de skulle vara lite jobbigt eftersom jag inte vart där på en vecka då jag har vart förkyld. Men, det gick bra, körde till och med lite extra.

Efter träningen vägde jag mig inför gruppträffen, 8 kilo har jag gått ned! Kvittot man får av vågen visar alla möjliga siffror som står för allt möjligt. Den visa tillexempel att jag har förlorat 7 kilo fett sedan jag började där, inte alls så pjåkigt va?

Hade en timme att döda innan gruppträffen så jag tog en sväng in i centrum, köpte ett cera (igen..), hämtade ut min efterskickade personlighetspsykologibok och ja, lite spontant sådär bestämde jag mig för att gå och klippa mig. Så det gjorde jag. Eftersom jag är så sjukt dålig på att gå och klippa mig blir mitt hår så slitet (inkl plattnig, färgning och föning m.m.) Och det resulterar ju då att jag de måste ta en bit för att få bort allt slitet....:( Men jag ser väl ut som vanligt,..

Gruppträffen var väl rolig, lite som att vara i skolan faktiskt. Vi gjorde lite gruppövningar, berättade om varandra osv. kul!

Just nu känns det som om jag redan har skrivit för mycket.. så får väl avsluta med ett Godnatt!
Vi hörs imorrn hoppas jag!
PUSS.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: