Nästa stund är jag omkull.

Nu sitter ja med blött hår framför datorn, Adrian har fortfarande inte kommit hem!
Ska snart torka håret, tänkte bara ta det lite lugnt först! Har inte mått så bra nu på senaste. Mådde inte alls så bra igår kväll, inatt hade jag sjukt ont i magen och nu när jag tränade hade jag sjukt ont i huvudet... vad händer?

Melker sitter och kollar på dörren... Han kanske saknar Adrian? haha.

Ikväll är det hundkurs igen också, ska bli spännande att se hur kallt de kommer bli den här gången! :D
Nej usch, inget jag ser fram emot just nu. Känner mig lite trött, även fast jag fick en hel del sömn tillslut..

Vi får se vad dagen har kvar att bjuda på!

Hur startar ni ert lov? Berätta nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: