Hemma med halmen.

Kom hem från jobbet för kanske en timme sedan och har under tiden fram tills nu vart ute med hunden, städat ocg andats ut i soffan. Ska snart äta min middags-bar och läsa lite, känner att jag måste spendera mina sista timmar som 17år lite mer avslappnat.

Kommer nog ha lite Sex and City på i bakgrunden. Annars så har det vart en lugn dag i skolan och en lugn dag på jobbet, men trots det är jag faktiskt ganska trött och känner mgi fortfarande inte riktigt helt okej.. Men det är nog något som lite sömn kan ordna.

Så, ja.. nu tänkte jag gå och lägga mig, har lovat mig själv att försöka somna innan 00:00.. hhhihi!
Men vi hörs iallafall igen imorrn, på den stora dagen!

GODNATT!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: