Hemma för att gå.

Nu är jag hemma igen, men ska om någon timme gå igen.
När jag väl var i centrum passade jag på att köpa mig en kaledner, men köpte en ganska liten den här gången, de som är stora tar bara en massa plats och blir fula!

Så nu innan jag börjar fixa mig ska jag ta det lite lungt och skriva i allt i kalendern!
Låter bra tycker jag?

Är det någon som ska göra någor roligt ikväll då? :)
Förutom att sitta och dregla fram Danny på Tven ikväll? ;)

Postat av: ViktoriaCaroline♡

Nej det är inte kul :P Men jag är ju ändå förkyld och ska inte göra något kul idag så kan lika gärna ha mensvärk också :) Så slipper jag det i morgon :)

2012-02-25 @ 16:51:07
URL: http://viktoriacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: