Håltimme är väl ok..?

(Enter mellan rum mellan alla stycken vill inte funka på Bellas dator..)
Nej, inte när den är 2h lång och är inlagd på schemat, varje måndag..
Sitter med Bellas dator i knät, och Bella bredvid! Vad vi ska göra under dessa timmar vet vi inte än.. men det löser sig, Bella ska iallafall knipsa upp sitt skåp och jag.. ja jag ska inte göra någonting alls.

På engelskan ska vi kolla på film, Frankenstein. vi ska ha läst boken till förra veckan, och ha klar en Essay den här veckan.. hell no. Förra engelska boken lyckades jag fktiskt läsa, och skriva en hyffsad bra essay... Men nu, när jag inte läst många sidor alls.. vet jag inte riktgt hur det kommer gå, hoppas på det bästa!

Och som vanligt är det någon som vill djävlas med mig. Igår var det + grader, och sol, och jag var så glad att slasket var på väg att smälta bort! Och idag är det måndag, alltså hundkurs.. och ja.. som vanligt -grader. VARFÖR?! jag orkar inte frysa ihjäl varje måndag. Varför kan bara inte helgens tepratur hålla i sig? Och påtal om det så är det nog med vinter nu! Nu är det dags att iallafall börja släppa in våren! Ett plus i kanten är iallafall att det är LJUST på morgonen! åh! Då blir man på så bra humör, och pigg!

Menmen, vi hörs förmodligen senare, nu ska jag följa med Bella till matsalen och bli lite suktad!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: