Försenade tåg är min favorit!

Jag och Anna har lyckats göra klart 3 uppgifter idag, en hemtenta, en religionsuppgift och en idrotsuppgift som vi gjort tsm med 3 andra!

Efter allt pluggande skulle vi vidare till gymmet, bussen vi väntade på kom en kvart sen.. Vi fixade biljetter till passet och gick till Ica, tillbaka till gymmet, gynnade i 20 min och sedan vidare in på passet. 1h senare var Core passet slut, jag tog bussen från skanstull till siargatan, gick in på itrim, köpte mat, tog en promenad till södra station.

Väl framme på stationen möts jag av ett folkhav, såklart var det mitt tåg som precis gått, nu sitter jag här och väntar på mitt tåg som jag precis fick höra var försenat, KUL. Verkligen.

5 min kvar nu, sen får jag äntligen komma hem, packa om väskan och åka vidare till Adrian, sover över där eftersom vi firar 3år tillsammans idag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: