En hälsning från tunnelbanan

Hejhej, sitter med datorn i knät och är uppkopplad via mobilen, allt för att kunna skriva till er!

Nej men, idag tror jag att de blir en kort dag i skolan, eller ja.. jag tar för givet att jag inte har någon sista lektion då det är massor som ska göra prov då, jag har ju gjort hemtenta! Så efter idrotten vid 13 tiden tror jag nog att jag slutar, då går jag väl antingen till Itrim eller hem och duschar direkt. När Adrian slutar drar jag till honom och ja.. SEN ÄNTLIGEN ÄR DET DANS IGEN!! som jag har längtat! Ska bli så härligt att få träffa alla igen coh såklart att få komma igång med dansen! Åh!

Så, torsdagar är förövrigt världens bästa dag just nu! haha. Nej men nu börjar det kännas som om jag tar upp för mycket plats här med all min teknologi, så vi hörs väl mer i skolan. Anledningen till att jag tog med datorn var ju för att kl 10 slöååer de biljetter til KENT!!! Åh! så jag måste hänga på låset och BOKA!

haha, hoppas att de går bra!
Vi hörs snart!


Postat av: Hannah och Bella

Görs idag?:)

2012-02-23 @ 10:24:18
URL: http://zolo.blogg.se/
Postat av: iiiden

sv: ingen orsak o tack!:)

2012-02-23 @ 10:25:16
URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: