Det här med Sovmorgon...

Godmorgon!
Nu har jag precis vart ute med hunden, det blev en väldigt snabb prommis då han gjorde sitt och sedan bokstavligen sprang hem.. ska inte klaga, i det här vädret passade det även mig ganska bra!
Nu till min sovmorgon... Idag börjar jag 10:10. Trots det var jag uppe 5:30 imorse.. varför? Mamma börja skrika om ngt med Melker så ja gick upp och hjälpte henne. Han såg nämligen lite konstig ut i ena ögat igår, han kunde inte ha de helt öppet och de verkade vara väldigt irriterade. Till och från kliade han i det annars var de halvt öppet och han blinkade väldigt mkt.

Just nu tycker jag att ögat ser bra ut igen, imorse tog v lite bomull och tvättade bort lite ögongegga, tror också att de var de som hade fastnat inne i ögat igår..
aja, nu ska jag göra mig ordning för dagen, tuben går 09:29/39. Hinner nog!
Vi hörs nog igen under dagen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: