Update

Gårkvällen var väldigt trevlig måste jag säga, Sofia fyllde som sagt 18 förra veckan och bjöd på fest igår kväll. Båda nya och gamla ansikten var där och alla var jätte trevliga! Prata, dansa och hade kul, det var vad kvällen bestod av, stackars Sofia var så stressad i början men när kl var runt 22 var allt på plats och vi kom äntligen igång!

Charlie gick med mig en bit mot Adrian sedan under natten får man väl säga och jag sov över där!

image description


Idag då, vaknade hos Adrian och drack min shake till frukost, kollade lite på mobilen och satte slutligen på TVen. Adrian vaknade efter ett tag och vi kollade på lite tsm innan han gick upp och åt sin nudel och pizzaslize frukost, så söt. Efter ett tag kom hans mamma från ikea, visade upp sina fynd och en stund senare satt vi i bilen på väg mot Farsta för att äta sushi! Blev en hel del sushi iallafall... haha.

Vi åkte därefter vidare till ica Maxi, handlade, åkte hem till mig, hämatde melker och åkte hem till Adrian. Väl framme där fick Melker sig en promenad. Vi fikade lite, löste korsord och lekte med iPaden, tillslut blev det dags för mig och Adrian att dra sig tillbaka till mig för en mussel och fisk middag. Riktigt gott!
Kvällen avslutades med fruktsallad och en cykeltur, MYS!


image description

 

 

image description

 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: