Tisdag och sovmorgon!

Hej mina fina, hur står det till?

Idag bröjar jag inte sklan förens vid kl 14:00. En fet sovmorgon kan man ju också kalla det! Men som vanligt så var det intet jag fick njuta av eftersom jag kl 05:50 var ute med en kissnödig liten hund, hela huset var öde så alla hade väl gått till jobbet. När vi kom tillbaka in fick han sin mat och sedan gick vi och la oss, efter någon timme kommer mamma från ingenstans och frågar varför min dörr var öppen, hon hade tydligen vart hemma? Konstigt!

Menmen, ikväll är det Itrim-gruppmöte och vägning, därför blir det en tränings morgon nu med först en jogging tur och sen en vända ner till Itrim! Kommer nog även gå till itrim efter skolan! haha, dags att bli fit!

Imorrn är det nationella i 5h, kommer nog äta upp alla kilon jag gått ned då.. haha!
vi hörs under dagen, kram!


Postat av: Sandra Åhfelt - TÄÄÄVLINGAR !!

Hej snygging! Dagens blogg är utsedd nu och jag tycker du ska gå in och se om det blev du här: http://saandriiiee.blogg.se/2012/april/dagens-blogg-13.html#comment

annars får du gärna anmäla dig igen. Kul att du var med ! :) Pussis.

2012-04-24 @ 18:21:50
URL: http://saandriiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: