Sovmorgon!

Idag börjar jag kl 14:00 igen, men tänker vara i skolan mkt tidigare eftersom de hjälper mig med min mat så känns de elakt att inte komma och äta...

Vaknade vid 6 imorse men tvingade mig själv in i sömnen igen, till slut gick jag upp 7:45, klädde på mig och gick ut med Melker, vi gick en stund o bär vi väl kom hem bytte jag kläder och gav mig ut på en joggning tur.

Efter den gick ja hem, hämtade skor o gav mig vidare mot itrim för att träna. Och ja, nu sitter jag här i soffan och måste snart släpa mig in i duschen, åh jag orkar inte.......


Postat av: Eva-Lotta

sötaste hunden!

2012-04-03 @ 21:33:23
URL: http://musicismyheroin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej ! Berätta mer om din viktnigsnedgång ! Asså varför vill du bli smalare och hur går det ? Och vad är itrim ? puss läser din blogg hela tiden , den ger insperation

2012-04-05 @ 15:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: