Sista dagen på lovet firar jag på jobbet.

Sitter på tåget påväg till jobbet, jobbar 10-16 från och med idag! Skönt med lite mer eftermiddag också!

Igår kväll var det meningen att jag med vänner skulle in till heron och se american pie, vi hade reserverat platser osv. Oturligt så kom jag försent till tunnelbana, så vi missade tunnelbanan som ledde till att vi också missade bussen.

Så tack vare mig blev det ingen film där. Men vi åkte in till stan, kollade vilka filmer som gick och efter eviga diskussioner och timmar så fick vi några kantplatser längst ned på filmen friends with kids.

Filmen var faktiskt väldigt bra! Den var i min smak! Den var väldigt rolig och alla från bridemaids var med... Haha så pm man gillar sånt så är den att rekommendera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: