Oups...

Jag var helt säker på att jag bloggade igår, måste ha drömt..

Skoldagen rullade på med matte, idrott; Camilla höll lektion. PedLed första halvtimmen höll Två tjejer i klassen lektion och den 1 och en halv timme som återstod hade jag och Bella lektion. Vi körde på lite aerobics! Gick asbra tycker jag!

Efter skolan drog jag och tränade och sedan vidare hem för att duscha. Åkte tillbaka till centrum, träffade Fredrik och sedan åkte vi tillsammans till dansen!

Så igår blev det mycket motion och en utslagen tjej som sedan gick och la sig med sin mops upptryckt i ansiktet :')

Idag är det däremot regn fredag, kommer nog bli snöfredag.. Usch!


Postat av: TJEJ PÅ 14 ÅR

Sv: Yes, det är helt okej :) Själv då? Kram!

2012-04-20 @ 13:07:08
URL: http://gabriellaita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: