Klar med talet, firar det sårhär:

Nu är jag äntligen klar med själva talet, känns skit skönt!
Det som återstår nu är bara att skriva ett PM och att göra en powerpoint. Men det tar vi senare, nu tänkte jag svara på lite frågor istället!

1. Vad heter du? Isabella Russo
2. Hur gammal är du? 18
3. Vart bor du? Stockholm, Farsta
4. Hårfärg? Tror alltid att jag har brunt hår men nej, jag är i princip blond!
5. Ögonfärg? Brun
6. Hur lång är du? 167
7. Kär? ja!
8. Singel eller upptagen? upptagen
9. Hur många har du kysst? 3
10. När och vem kysste du senast? Adrian, och det var väl i......onsdags tror jag!
11. Har du hånglat med någon av samma kön?   ja
12. När hade du senast sex och med vem? Adrian, onsdags?
13. Hur långt är ditt längsta förhållande? mitt nuvarande, vi är uppe i 3år och 2 månader!
14. Dumpat någon? ja
15. Blivit dumpad? ja
16. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? stora biffiga killar som har pengar. Nej jag skoja, en kille med humor, som är snäll och ärlig, det är dem bästa!
17. Vad har du för mobil? Iphone 4
18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? ähm... spara, shoppa, resa. köpa ngt fint till mina föräldrar!
19. Favoritland? Va svårt.. ska man säga underbara Italien?
20. Favoritfärg? Lila, rosa och svart.
21. Film? Harry potter filmerna!
22. Bok? hm.. asså förutom twilight böckerna så måste jag säga att Fallen ängel är en av de bästa böckerna jag läst.
23. Killar eller tjejer? Kommer överens med båda minst lika bra!
24. Vad gillar du mest med dig själv? Att jag kan skratta åt mina egna skämt eftersom ingen annan gör det!
25. Vad gillar du minst med dig själv? Mat är mitt liv, har ingen karaktär. ge mig mat.
26. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan Mamma. alltid.
27. En person du älskar Adrian
28. En person du hatar OLIVER I THE OC!!! haha. nej men jag vet inte..
29. Ut och festa eller myskväll? Myskväll !
30. Saknar du någon just nu? ja!
31. Vad är det bästa som hänt dig? När jag lärde känna Adrian
32. Beroende av något? mat.........men nej, min mobil måste ju vara något.
33. Ditt livs största misstag? hm.. måste tänka på den.. kan vara att jag aldrig tog chansen till saker.
34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? Adrian.
35. Har du några tatueringar? ja, på armen.
36. Piercingar?         Öronen och naveln!
37. Vem är mest lik dig? vet inte om det är mamma eller pappa!
38. Har du någon förebild? har olika förebilder gällande olika saker!
39. Vad ska du göra idag? har tränat o pluggat, ikväll blir det bio!
40. Vad är det värsta du vet? Broccoli och kål. hahha men mycket faktiskt.. haha
41. Vad är det bästa du vet? Min pojkvän, min familj, mina vänner och min hund!
42. Vad åt du senast? ost..
43. Vad vill du ha just nu? KLÄDER.
44. Vad köpte du senast? ett linne... hehe
45. Vem är din favorit kändis? åh, finns många.. ADAM BRODY TYP.
46. Vilken är din favoritställning? vågar jag vetrkligen skriva de? hahaha..
47. Tränar du? Ja!
48. När går du och lägger dig? oilka, tidigare och tidigare faktiskt! skönt :)
49. Vad är klockan nu? 16:04
50. Är du nöjd med ditt liv? Ja, det är jag nog!

Postat av: Anonym

33; du får det att låta som om ditt liv är över!

2012-04-14 @ 17:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: