Här var det livat!

Ledsen att det inte har vart så mycket action här, bloggen har tyvärr hamnat lite åt sidan, sitter knappt vid datorn och ja, jag har egentligen inte så många ursäkter..

I onsdags åkte mamma och pappa till Florens, så Adrian har bott här med mig och Melker fram till i söndags då de kom hem. Har smällt i mig en hel del mat och försökt träna samtidigt då och idag är det Vägning igen.

Alltid sån ångest innan! Men tränade riktigt ordentligt igår och desamma tänker jag göra idag. Så det ska nog hå bra, trots mina små synder nu under påsken.

Lovet kommer nog spenderas lite olika, träning, jobb och vänner. Måste få in lite plugg i planeringen också... Svenska nationella.. Fy!

(Svar på en anonym kommentar kommer alledels snart!)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: