Äntligen fredag!

Då var denna vecka snart över och imorgon väntar London! Åh, kommer bli så awesome! Tyvärr så kommer då regna under varje dag som vi är där, men har vi tur så tittar även solen fram!

Blir en ganska stressig dag, skolan nu först, sedan tänker jag faktiskt hoppa sista lektionen då vi ska på ett studiebesök och sluta mycket mycket senare. Jag måste verkligen hem och städa, så att jag kan packa, och då se om jag saknar något så jag hinner ner till centrum! Måste också hinna träna....

Har en massa plugg som jag måste få klart också.. Åååååååh är så skoltrött! Vill ha lov nu nu nu! Fast... Kommer ändå inte få så mycket lov då jag ska jobba VARJE dag. Äsch, de jobbet följer iallafall inte med hem!

Nu har jag klagat klart! Vi hörs kanske på studiepasset! Puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: