Torsdag


Hellooo

Skrev inget igår kväll eftersom mitt internet inte ville sammarbeta riktigt...

Men igår alltså.
Jag hade mina 2 lektioner som vanligt, Jonte mötte mig i skolan (han hade studiedag) Jag hade gått med på att hjälpa honom med något. Vad det var visste jag inte, vet man någonsin? Jag visste inte alls vart vi skulle, jag bara gick efter.

Vårt första stopp var i sätra. Vi gick en bit och resten är hemlighetsstämplat! Vi tog oss sedan till skärholmens centrum där vi åt, sedan tog vi bussen till IKEA och gick runt där, efter det vidare till Heron City. Sen äntligen åkte vi hemmåt.

Jag och pappa lagade en Omelett, ganska stor med massa saker i.. Efter det så tänkte jag ju plugga, men Adrian kom hem hit mitt i pluggandet. Vi hann gjöra ett tal tillsammans innan Jonte kom och Finans spelplanen åkte upp på bordet. Vi spelade fram till ca 22 då alla gick hem.

Det var det!

skolan var som vanligt... Dans (F2) audition ikväll... Nervöst!!
Förövrigt så börjar Dnsen som vanligt nästa vecka, LÄNGTAR!!



Postat av: Emma

mengud, lycka till!!! :D

2011-09-08 @ 17:25:12
URL: http://daghjort.blogg.se/
Postat av: Mr. X

... Bara för det, ingen kommentar om designen.



Och kom inte och säg att dem två gangstergrabbarna avbröt någonting!

2011-09-08 @ 19:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: