Svar från Frågestunden!


Vet att ni skulle ha fått svaren i lördags, men eftersom jag fortfarande är sjuk så blev det inte så, hemskt ledsen!
Men, jag ger er dem nu istället! :D

Varför börja du blogga? :)
Oj, haha.. jag började blogg för flera år sedan.. 2007 tror jag. Och då mest för att det kändes så nytt. Väldigt många som jag hade som bekanta haade blogg och jag var tvungen att pröva! Sen har jag tappat blogglusten väääääldigt många gånger, slutat och kommit tillbaks.

Hur skrev du din CV (behöver bra tips för att jag söker jobb ahah) ? Jag googlade fram en CV-mall som jag sedan laddade ned och skrev in mina egna uppgifter och erfarenheter!

Vilka affär handlar du mest? :) (kläder)
Det är väldigt olika, men för det mesta så handlar jag nog på H&M. Det är billigt och bra! Eller... ja. Det duger för mig iallafall! Sen kanske man lyxar till det med lite andra affärer ibland, men oftast så är det H&M som gäller!

Är du buttman? Inte för att skryta... men det är jag som är BATMAN!!!

Hur är det att gå tvåan på gymnasiet? Hm, Man börjar ju inte lika lätt och försiktigt som i ettan... Det är ganska full fart och mycket på en gång, det sägs också vara den jobbigaste årskuren...så förhoppningsvis så överlever jag den!

Vad vill du jobba med senare?
Hm, det är en fråga som jag absolut inte vet svaraet på... Jag har funderat mycket på Lågstadielärare och Journalist. Vi får se hur det slutar!

Och hur är det med dig nu för tiden då? ;)
Absolut just nu ligger jag hemma och är sjuk.. men förövrigt så är nog allt väldigt bra med mig, livet flyter på. I vanliga fall skulle jag nog säga att jag är väldigt trött ;O

När ska vi ha ett allvarligt samtal med våra föräldrar om att dom ska betala vår england resa??
Eller hur! jag har försökt prata lite grann men mor min byter lite lätt ämne hela tiden........... JAG VILL ÅKA !

Hur länge har du dansat? Jag har dansat sedan jag var 5-6år. så... vad blir det? eftersom jag snart är 18 så blir det 12-13 år :)

Vad ska din första mops heta? Åh....! Jag har så många förslag! Mops, Pajas, Bulten, Ludde, klumpen... hahah!

När drar vi till Ullared egentligen??? Men eller hur?! Nästa vår/sommar så tycker jag att vi stastar på en road trip!

Hur blev du du awesome och tekniskt med bloggar? ;P
Det blev jag inte.... haha. Nej men.. jag vet inte. jag frågar andra, kollar hemsidor och lär mig utav dem!

Favoritlåt/musik?
Jag tycker om de mesta... har måga olika favoriter! Ett av mina Absoluta favorit band är iallafall Kent. Och en låt som har vart min favorit hur länge som helst måsta vara Hey there delilah.

Favorit mat?
Jag gillar att pröva maträtter som jag inte smakat förut.. men mest så gillar jag grillat!

Vilken dans tycker du mest om?
Jag tycker om modern dans väldigt mycket, det är så mycket känslor inblandat! Annars så tycker jag när det går lite snabbare och mycket rörelser!

Var tycker du om att handla?
Som jag skrev ovan är jag en riktigt H&M brud. jag är inne i väldigt många andra affärer men lyckas alltid sluta på H&M!

Hur fick du jobb på McDonalds (behöver jobb hehe)
Jag fick det jobbet genom en kompis som jobbar där. Genom henne fick jag kontakt med chefen och där sedan jobbet.

Hur blev du så awesome på sminkning? Det blir alltid så fint på dej :)
Tack så mycket!! Jag vet inte.. var jätte intresserad utav smink när jag var liten.. Gick även en smink kurs... kanske sitter kvar där ifrån?




Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom!

svar: kul att du var med i dagens blogg en vinnare är nu utagen så gå in och se om de va du eller passa på att anmäla dig till den nya tävlingen

2011-09-19 @ 21:43:58
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Kul att du är med och tävlar!

Allt bra idag? :)

2011-09-19 @ 22:35:48
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

usch då!

det är bra :)

2011-09-19 @ 22:42:19
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: