Söndag

Hej!
Om vi ska börja med ett lite klagomål så sku
lle jag vilja säga att jag tycket SL missskötte stt jobb väldigt mycket igår...  Fanns ingen tåg information, det var försenat, de åkte på fel spår och allt var förvirrande... vilket resluterade att jag missade bussen.. om den ens gick?
aja, väldigt irriterande.

iIdag har jag jobbat... Hela dagen 11-17. Det var mycket folk men jag kände inte alls att det var stressigt eller jobbigt.. Skönt!

Mamma och pappa åkte in till Sös med mormor imorse igen, den här gången hade hemtjänst misstänkt att hon hade fått en stroke hemma. Vilket inte alls var en så trevlig överaskning för oss imorse, speciellt inte för mig som var tvungen att gå och jobba. Men som jag förstått det så är allt ganska bra just nu, stroken var ju bara en misstanke, jag vet fortfarande inte vad det var eftersom mamma inte har kommit hem ännu. Det jag hört är att hon verkar vara ganska pigg. Vilket är bra!

Just nu sitter jag och väntar på att Adrian ska komma.. behöver lite kärlek!
haha, nej men är så sjukt trött... vill bara ligga och mysa!

Hoppas att ni har haft en trevlig helg!
Någon som vill dela med sig utav sin ? :love:

And thats the way.

Jag ser ut som en hamster...haha!

Postat av: Petra

Min helg har varit bäst! Har bara myst med Alex :))

hihi kramis

2011-09-25 @ 21:07:05
URL: http://brutan.blogg.se/
Postat av: Miss T

Det är du som är supersöööt gummen!! :) <3

2011-09-25 @ 21:52:53
URL: http://justmetais.blogg.se/
Postat av: hanna ♡

godmorgon! allt bra med dig idag? :)

2011-09-26 @ 06:56:01
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: