Skit dag.

Hey friends.
skolan idag var väl okej, ny läxor rullar in samtidigt som gamla blir klara.
Idrotten idag var hemsk, usch. märker nu hur ohälsosam jag vart under sommaren och vad det resulterar.

Var med Camilla en stund efter skolan idag, vi gick runt lite i farsta och pratade. fina tjej!

ikväll kommer nog Adrian över. Vi ska spela lite spel o så. MYS.

Varför är detta då en skit dag? Jo för att min älskade cykel blev stulen! Fick en chock när jag såg att den var borta.. Blev så sur och frustreard så att jag började gråta. Jag cyklar överallt. Jävla skit.....
Fick även den av min morfar som gick bort 2009..käns tungt..

Så om någon ser min cykel (ljusblå, svarta detaljer, stor svart korg. Damcykel) så skulle jag verkligen uppskatta ifall ni pratade med mig!

Just nu sitter jag och sorterar käder, IGEN. det ser man nog på bilden här ovan. sjukt stökigt!
Ska försöka få ordning på allt !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: