Fredag

Helloh!

Jag har vart ganska dålig på att skriva nu den senaste tiden känns det lite som.. Förlåt!
Såå.. efter skolan idag träffade jag Petra i Centrum..vi gick runt och pratade, kollade på kläder och sepnderade lite pengar, så trevligt så!

Nu på kvällen kollade jag idol med mamma och pappa en stund innan Charlie och Jonte kom över, vi har här en stund innan vi gick ut på en liten prommis!

Occcccch, nu sitter jag här! Haha.. fast hade faktiskt tänk att gå och lägga mig... Eller ialla fall ligga och kolla på tv ett tag, är så SJUKT trött!

Så, hoppas att ni har haft en bra fredag hittils och att den bara blir bättre!
PUSS! :D


Postat av: Petra

Yesyesyes! Very trevlans!

2011-10-02 @ 11:43:39
URL: http://brutan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: