Torsdag!

Heeeeeeeeeeeeellllo!

Idag kom jag äntligen igång med min humor text, nu måste jag bara skriva klart den!
Kom självklart försent till skolan imorse också och tack vare det blev hela dagen bara seg.

Spenderade timmarna med Bella. Vi skrev på våra texter och tog det lugnt.

Åkte vidare till Adrian, efter ett stopp på vivo!  Vi kollade lite på min text men skrev inget... Sedan lagade vi en spontan middag då vi tog lite av vad vi hittade, riktigt gott blev det! Rätt som det var hade tiden flygit iväg och det slog mig att jag hade dans.. som då redan hade börjat. ingen idé alltså. Men Adrian hade bestämt träff med några kompisar, så vi bakde några muffins sen så gick vi väg mot tunnelbanan.

Nu ligger jag här i sängen, ska snart börja skriva på min text...BLÄ!


Postat av: QWERTY

Klart att det svårt att komma igång med en text om HUMOR om man inte har HUMOR! =D

2011-10-27 @ 22:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: