Lördag

Hej på er!

Hedström gick precis här ifrån, hon skulle vidare till en kompis för att plugga!

Jag själv ska träffa Adrian idag, har ingen aning om vad vi ska hitta på.. men bra blir det nog iallafall!
Ikväll ska vi allafall till hans farmor på middag, åh! Hon lagar så otroligt god mat, hihi!

Igår kväll tittade Charlie och Jonte förbi, vi satt hur länge som helst och letade efter en film att kolla på men.., hittade ingen. När Hedström sedan kom letade vi fortfarande, vi började kolla lite på en film som handlar om en Mops och en katt på äventyr. (ja, jag drömde om Mopsar den natten) Vi kollade inte klart, men på ngt vis började v i kolla på någon B-film.. och ja. Allt blev bara konstigt!

Menmen, läxlistan börjar bli mindre men har fortfarande mycket kvar.. har också ett prov på Måndag.. hur ska det gå? Det är i Naturkunskap.. inte riiiiktiggt mitt bästa ämne, gillar det inte alls :(

Vad ska ni göra under helgen? :)


Den här lilla vännen fick jag av Adrian för ett antal månader sen, SÅ söt!

Psst! Ni har väl inte glömt bort att anmäla er till veckans blogg tävlingen?!
Klicka HÄR för att komma till inlägget!

Postat av: Anonym

Puppy eyes :D

2011-10-22 @ 13:26:58
Postat av: Nathalie Nyrén

Bara bra, din då?? :)

2011-10-22 @ 20:16:24
URL: http://nathalienyren.se
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Sv; Ah men det låter ju som en rätt bra helg ändå ;) Själv blir jag mest stillasittande pga foglossningar och svullna fötter...

2011-10-23 @ 03:14:31
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Ranama

aw, snart är de jul lov så plugget can suck it of. haha Har en massa här också. pallar typ inte !!:)

Sista dagen på veckan och skola på måndag igen... NOOO haha hoppas du har de toppen söndag :)

2011-10-23 @ 07:32:31
URL: http://ranama.blogg.se/
Postat av: My Vestlund ❣

Söööööööööööööööt!

2011-10-25 @ 08:49:15
URL: http://myvestlund.blogg.se/
Postat av: Japp. Jag har nu, spontant, läst din blogg. Hello!

By the by, filmen var hemsk!

Rolig... Men djurplågeri på högnivå! Måste se om Babe bara för att se om den är i samma anda...

2011-10-27 @ 22:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: