Humor var det ja...

Tills på fredag ska jag ha skrivit en "humoristic text" Engelska alltså. hur ska det gå till?! haha!
Jag tycker att det är så svårt att skriva ngt roligt..om ni förstår? Också svårt att få någon annan att förstå vad som är kul, individuell humor typ..

Jag tycker att det mesta är kul, skrattar åt nästan allt.. mest när folk typ ramlar eller säger något roligt. Så, jag behöver hjälp! På saker som är kul! Saker som jag kan ha med i min text! ELLER, om ni känner mig väl, påminn mig om något som jag tyckt vart kul eller något vi gjort!

Menmen, härlig och skön dag.. trots ännu än försovning. Vad har hänt med mig? Den senaste månaden har jag kommit sent VARJE dag, det är rikigt illa... Säkert för att de börjar bli så  mörkt ute.. vad vet jag?!

funny picture electricity troll






Postat av: Lina.

armbåga mormor i linen tycker du är kul

2011-10-26 @ 23:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: