Hemma

Hej mina fina!

Jag har verkligen försökt hela kvällen att blogga men det fanns ingen täckning och appen ville inte funka och usch! ELÄNDE! (bilder kommer...)

Men, idol var riktigt kul faktsikt. Inget så där jötte märkvärdigt men helt okej och väldigt kul!
Jag hade hellre velat att Denise skulle ha åkt istället för Roshana... Tycker hon förtjänade att vara kvar.. men det blir aldrig som man tänkt sig.. Synd!

Förutom att jag haft så SJUKT ont i huvudet så har dagen vart helt okej, Sushibuffén var så UNDERBAR. Åh... så gott det var!

Nu hade jag tänkt att kolla på idol på tv4 play men... det skulle de ju såklart ta betalt för så..ICKE!
Får hitta på ngt annat... haha!

Vem har ni som favorit i Idol? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: