Söndag

Hej!
Nu Är jag tillbaka, I guess!
Och nu kan jag äntligen berätta vad som hände igår, något som har vart hemligt planerat i flera veckor nu!

Haha, Adrian fyllde 17 nu i torsdags, och igår var han och jobbade med sin mamma hela dagen, medan han var där var jag och hans pappa hemma hos dom och städade, hans pappa lagade mat, vi flyttade möbler, dekorerade och massa sådant!

Runt 4- halv 5 började gäster droppa in, i form av släkt och vänner, och när klockan var 5 hade vi släkt alla lampor och stod redo med "små smällare".em, Adrian var sen så där fick vi stå i ungefär 15 min.

Sen kom han äntligen och blev super överraskad! Åh! Det var så kul! Och det var så mycket folk och jag blev så glad!

Haha, nej men det var en jätte rolig kväll!

Nu är jag för övrigt på väg till jobbet!
Idag ville man helst ligga hemma och tjura över att de imorgon är skola med vanliga tider och vanliga lektioner... Blä!

Vi hörs om några timmar!
PUSS!


Postat av: Ranama

nu är jag också tillbaka ;P haha hoppas allt är bra med dig ?

2011-11-21 @ 09:34:35
URL: http://ranama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: