Fredagsskojj

Något roligt så här på fredagskvllen!
har inte kollat igenom frågorna än, så vi får se vad de här är för något!

70 tjejfrågor

Senaste:
1. Mening du sa: "Det är ju jätte bra!"
2. Personen du pratade med: Anna och hennes pappa
3. Du fick sms av: Adrian
4. Du kramade:....jag vet inte :S Mamma kanske?

Idag:
5. Kläder: svarta jeans, svart linne, lila blus (lånad utav Emelie) och en svart mjuktröja!
6. Bättre än igår: ja!

Imorgon:
7. Är det: Lördag
8. Planer : Plugga med Anna!

Favorit:
10. Nummer: 16
11. Färg: rosa/lila/svart
12. Årstid: VÅR!

Frågor och svar:
13. Saknar du någon? ja.. det gör jag väl!
14. Humör för tillfället? excited!
15. Det första du gjorde i morse? Vakna i panik över att jag hade en kvart på mig att bli klar!
16. Vad åt du sist? åt..? hm,.. Middag! Tacos! Glömde popcorn..
17. Vad irriterar du dig på? nu för tiden, det mesta..
19. Vem tänker du på just nu? ingen typ!
20. Tror du att personen tänker på dig med?
21. Vart reste du sist? Italien
22. Vad gjorde du igår kväll? Dansade!
23. Liknar du din mamma eller pappa? hmm.. båda!
24. Ler du ofta? jag tycker de x)
25. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet)? Kärlek!
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? det har jag aldrig gjort... men det skulle jag nog göra ja!
27. I vems säng sov du i natt? Min!
28. Vilken färg har din tröja? Svart!

Sorg:
29. Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? om det betyder sjukt otorligt mycket så ja!
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? Ja.
31. Gråter du när du skadar dig? ja.. hahah eller ibland!

Lycka:
32. Är du en glad person? oftast.., kanske.. typ,, men jo!
33. Vad gör dig glad? Mopsar, Adrian, Cheeseburgare, donken glass, popcorn och fina vänner!
34. Önskar du att du var lyckligare? sometimes
36. Kan musik göra dig glad? ja!

Förhållanden:
37. Hur länge varade ditt längsta förhållande? varade? varar! Jag och Adrian har nu i November vart tsm i 2 år & 9 månader!
38. Hur många seriösa förhållanden har du haft? 1
39. Har du ett förhållande nu? ja!!
40. Isf, hur länge har det hållit hittils? hahaha, 2 år & 9 månader! :D

Kärlek:
41. Hur gammal var du när du hittade din första kärlek? öhm... beror på vad som menas med det.. :S
42. Har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig"? ja
43. Har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det? Ja!
44. Har du en flick/pojkvän? ja!
45. Är du nöjd med det? kunde inte vara nöjdare!
46. Är du kär? ja!
47. Konstigaste komplimang du fått av en kille? hahah, kommer inte ihåg den konstigaste men igår fick jag höra att mitt hår såg grönt ut!
48. Bästa stället att hitta kärlek på? Facebook ftw!

Ex & tidigare:
49. Har du nånsin ångrat att ha dumpat ett ex? nä :)
50. Har något ex nånsin ångrat att han dumpat dig? ÅHJA
51. Har du känslor för något ex? beror på om de gills att mitt ex är min nuvarande pojkvän...
52. Är du vän med dina ex? -||-

Hat:
53. Vem hatar du verkligen? finns en del namn som jag skulle vilja skriva här....
54. Har du någonsin gjort en hat-lista? nja... kanske i typ 3an ?
55. Är du en mobbare? Nej!
56. Har du varit så arg på någon/något så du börjat gråta? ohja!
57. Har du blivit sviken någon gång? ja, det var väl inte så länge sedan ?


Skolan:
58. Gillar du skolan? inte just nu!
59. Värsta ämne? NATURKUNSKAP.
60. Har du spytt i skolan nån gång? nej....
61. Är skolmaten god? nja.. men mycket bättre!

Fjortis:
62. Sminkar du dig dagligen? nja... inte alltid!
63. Plattar du håret & har en fjortisfrisyr? när min plattång inte är trasig så plattar jag mitt hår, fjortis frisyr...nej!
64. Ger du folk "bitchblickar" & snackar ofta skit om andra? Inte med mening! :O Eller.. kanke om jag är sur! (a)
65. Du har bra självförtroende eller hur? ibland!

Emo:
66. Musiken är ditt liv? ibland
67. Du använder kajal/eyeliner? ja
68. Du använder ofta t-shirts med tryck? nope
69. Du har converse? japp
70. Du är ofta ledsen? ja, men.. och?!?!!?? hahah!


Postat av: LINDA

Rolig lista!



Är allt bra med dig? :)

2011-11-25 @ 13:18:50
URL: http://lindasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: