Torsdag

Heeelluu

Tyvär kan jag inte skriva något om i tisdags för jag har inget minne alls av vad jag gjorde den dagen..
Men, igår så var jag i skolan som vanligt, på idrotten hade vi simtest och efter det fick vi sluta.

Sprang hem för att hinna se The OC på tv en stund innan jag skulle till Jobbet.

Jobbet var ganska.. jobbigt igår. Mycket folk... Lite tråkigt meen jaa.. tror att jag gillar mitt Söndags pass bättre..HM

Mötte upp adrian ngn gång efter nio. Vi gick till mig och kollade på en film, sen gick han hem lite innan tolv.
Sen så.. ja sen somnade jag :')

just nu har jag.. ganska tråkigt...Hör av er! Skriv ngt kul! GÖR NGT !!!


Postat av: Katherine

Va söt bella, det är som när jag skyndar mig hem för att kolla på one tree hill. Jag sitter på tåget och bara längtar tills jag kommer hem för att sätta på one tree hill och äta jätte mycke nutella :D

Btw skiiit fin bild på dig bella kraam :) <3

2011-01-27 @ 21:33:43
URL: http://yoursunshine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: