Söndag

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

Gud vad jag är trööööööööööööt!

  • Jobbade 11-17
  • Äkte till farsta och tränade med Adrian
  • Åkte hem till Adrian och åt maasssaa gott
  • Åkte buss hem.
Känner att jag gillar att göra såna här punkt listor!

OCH
kom på en annan sak som jag glömde att ha med i mitt inlägg igår.
De handlar om min ska göra lista!
Så, kryssar idag ist!

Fantaexotic ska bli lvl 85  [X]

- CHECK !


psst, 17 dagar kvar till 17år!


Postat av: matilda

hej, jag tänkte tipsa dig om en sida där du kan tjäna lätt tjänade pengar. Te.x att du ska trycka på en gilla knapp på facebook så får du 25 kr, hur lätt är inte det lixom. Jag kör på att värva vänner. Bli medlem här: http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=24299



kram matilda :)

2011-01-24 @ 19:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: