Snöstorm....

Halloj!

Vaknade för ungefär en timme sedan, olikt mig!
Går dagen blev väldigt sen, men var jätte trevlig! Middag hos Adrians mormor med en del av släkten, det var jätte kul. Hans familj (släkt) Är så härliga och söta, Love !

Efter middagen gick vi en promenad ner till bion och hämtade ut våra biljetter, sen gick vi mest runt och väntade på att vår film skulle börja.

Efter filmen åkte vi hem till mig, men vägen hit var inte lätt ! Vi var tvugna att ta oss förbi på vägarna UTAN att bli nedknuffad i snön - vi klarade det inte.
Så blöta och trötta kom vi hem till mig, adrian stannade kanske en hlavtimme innan han gick hem.

Pratade med honom (och fredrik ett tag) på Skype fra, till ca 06.00 då vi la på, sen somnade jag väl inte förens vif halv 7! greeeaaat.


Och då kommer vi ju till idag!
har precis proppat i min två mackor, väntar på att Sofia - världens segaste. ska bli klar så vi kan mötas INNAN centrum stänger, skulle vara naajs..

Aja, vi hörs senare m8888888ts.

Just nu: (Trött tjej)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: