Snark..

Hejhejehj!

Världens mest ovärda dag idag..
Imorse var de en sådan morgon då man bara verkligen inte vill gå upp, men efter ett tag tvingade jag mig upp.
På tunnelbanan somnade jag ett antal gånger, vilket ledde till att jag var helt borta när jag kom till skolan. Som jag sa igår så har vi tema dag i skolan som några elever har anordnat. De har bjudit in olika persner och ungdomspartier som vart här och debatterat med varandra och oss, tyvär kan jag inte säga vad som har sagt eftersom jag även under dessa två timmar sov lutad mot en axel..(y)

Nästa "omgång" börjar klockan 13 igen, då måste jag ha ngn på vänster sida att luta huvudet mot, min rygg är helt död!

Jag, Anna och Izabella valde att inte ens kolla på maten utan stack direkt till donken, där sedan resten av klassen också dök upp i olika omgångar.

Är så jävla trött trots att jag sovit så hr mycket.. Vet att de kommer sluta med att jag inte kan sova inatt, som vanligt.. och sen kommer bara den onda cirkeln att gå runt.. inte ok.

Tror att jag ska träna med Adrian efter skolan...lycka till


Postat av: Izabella

SÖT!

2011-01-21 @ 16:59:18
URL: http://izzabellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: