öhöhh

Hej på err..

Imorse  var nog första gången den här veckan som jag inte somnade på tunnelbanan, och var inte särskilt trött heller, däremot så har jag frysit något enormt idag, USCH!!

hade min första danslektion i skolan idag, rikritgt kul och spännande, med OH så jobbigt!
Efter skolan träffade jag Jonte, vi pratade bara lite om allt tiiep. Sen när jag kom hem så gjorde jag ingte så mkt alls... Pratade lite med mamma, sen skulle vi typ äta..och här sitter jag. och har ENORMT tråkigt.

Fick ett brevlådan där de stod att den 25 får jag 420kr från skolan, känns väl heeeeeeeeeeeelt ok sådär. Sen kommmer ju studiebidraget också, LOVE.

Och så fort jag börjar få lön också kommer jag spara ca 1000/2000 kr på ett sparkonto varje månad, gud vad skönt de kommer kännas sen när man verkligen behöver pengar till ngt kul (eller ngt mindre kul) så har man liksom, MASSOR !!

Nuu ringer en full simon...........................................................................KLOCKAN ÄR HALV ÅTTA ?!
Suuucck...

Men jaa.. det lättade väl lite på min tråkiga stämning, haha i guess...  Aja, nu ska jag försöka att ha mindre tråkigt, puss på er!

Just nu: Uttråkad... (OCH skit söööööt...not )


Postat av: pussiluss

Imorse var nog första gången den här veckan som jag INTE somnade på tunnelbanan? ;o

2011-01-23 @ 13:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: