Det vi alla har väntat på...eller ?



Vilken är din favoritfilm?!

Svar: hm, jag hatar den frågan! Jag har nog ingen riktig favorit favorit. Jag gillar massor av filmer som tex.. Harry potter? SKIT BRA! Remember me, Herkules, Marley and me, Twilight filmerna..jaa.. Massa olika!

Vad tycker du om din kära vän fredrik?
Svar: haha, det är ju så kul eftersom de är Fredrik själv som har ställt frågan under ett annat namn meeen... Fredrik var min bästa vän.. Vi träffas inte så ofta nu längre men vi pratar mycket. Eller.. jag är ganska sugig på att prata med honom.. så jag skäms. Vi har oftast väldigt kul ihop och jag bryr mig jätte mycket om honom. Han är en jätte fin vän som verkligen bryr sig. Alltså, VERKLIGEN. Alla borde ha en vän som honom, jag har tur som har de, men är dum nog att inte visa lika mkt vänskap tillbaks som jag borde.
Annars så har Fredrik en dold talang som han är rädd att utveckla...Han dansar så JÄVLA bra!

Vi vill veta din favorithobby, lovar att du har en!
Svar: Hobby var de ja! Jag ser hobby som...Intresse och Fritid. Min största "hobby" är väl dansen. Jag älskar att dansa och jag älskar att träffa alla jag dansar med. Jag har iår dansat i 11 år. Inte för att jag blivit så mycket bättre men, det är kul..så vad gör de ? Annars så är väl mina gamla härliga vänner, musik och Adrian min "hobby" Kärlek <3

Har du bestämt en hårfärg??!
Svar: Nu kanske vissa är lite förvirrade..men saken är den att jag inte vet om jag ska bli blond igen eller färga håret mörkrött. Så jag frågar runt lite men tycker inte att jag får några direkta svar. Och mitt svar på frågan blir då nej. Och jag blir gHalen!

Vad kommer hända dig och världen i 2011?
Svar: haha, jag vet inte riktigt vad jag ska svrar på den frågan.. Men jag tror att många och stora förändringar kommer att ske..Jag hoppas att 2011 kommer bli ett år att se tillbaka på. "Året då allt hände" - kanske inte. Men jag vet inte.. Det är så svårt att avgöra. Jag hoppas på tur och kärlek!

2010 eller 2009?

Svar: Båda åren har väl vart bra.. men jag tror nog att jag måste ta 2009. De året förändrade mitt liv totalt, och idag kan jag inte vara lyckligare. 2009 var ett grymt år med mycket skratt, glädje och kärlek. Saknar de gamla åren, saknar skolan saknar klassen, saknar människorna. ÅH! jag svarar helt klart 2009!

Vad gör du uppe så sent?
Svar: hm.. jag har alltid lagt mig sent.. ända sen jag var liten har jag gjort de. Jag vet inte riktigt vad jag gör men på ngt sätt så lyckas tiden springa iväg! På loven spelar jag väll bort nätterna och när de är skola så ligger jag vaken i sängen och hoppas på att kunna sova. De roliga är att hur sent jag än lägger mig så vaknar jag senast 11. och när de är skola går jag upp vid 6 - 7 och de är väl då jag lider som mest. Annars så är jagv väl så pass van att jag klarar de ganska fint.. okej.. kanske inte alla gånger men.. vad har jag för val? Det är så här de ligger till och har blivit mycket värre på senaste tiden :/

Hur blev du och adrian tillsammans??
Svar: åh, vet inte hur många gånger jag svrart på den här frågan nu! Men vi blev ju då tillsammans vårterminen i 8an. Vilket betyder att vi gått i samma skola 7-9. Men vi började prata genom Facebook, som sedan utvecklades till skype, msn och sms. Vi började ses.. till en början ganska lite och sedan mer och mer. Ja.. sedan kunde han väl inte hålla sig borta från en sådan snygging som jag :') Nä jag skoja! Men ungefär 2 månader efter vi börjat prata blev vi tillsammans! (Via msn, lite kul ;) ) Och ja, sen har tiden gått, nu i Februari har vi vart tillsammans i hela 2 år!

Har du haft några killar innan adrian?? :)
Vem/vilka??

Svar: Alltså, jag har aldrig haft ett så här seriöst förhållande tidigare så jag skulle enkelt svrara nej på den frågan. var ju ändå bara 14/15 år när vi blev tsm, och någon killtjusare kan jag inte säga att jag är ;)

Vem är sötast jag eller Adrian?
Svarar du Adrian så tänker jag aldrig mer prata med dig!!!

Svar: Vi säger såhär.. Du är sötast för att vara Tjej.. Och Adrian är Sötast för att vara kille ! (världens bästa)

Varför blir du så bra på bild :D?

Svar:hahah, måste säga att det tar en massa bilder för att få fram någon som jag själv tycker om! Tar inte så mycket bilder alls längre för att de inte blir så najs.. Men tack! Och.. jag är väl en Naturlig skönhet! Eller..?


Ja hörrni, de var alla frågor hittils!
Nu kanske jag ska sova snart!
Godnatt!

Postat av: Fredde aka carlis

<3

2011-01-14 @ 00:55:31
Postat av: SÅPBUBBLAN

BLOND Bella, BLOND.

Jag godkänner inte ditt svar:( Nu e jag leeedsen..

2011-01-14 @ 08:55:01
URL: http://brutan.blogg.se/
Postat av: SÅPBUBBLAN

SV: Men hade du ingen bild på hur det såg ut när det var nytt?

2011-01-14 @ 11:21:56
URL: http://brutan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: