Dags att sova!

Hej på er, vet att  jag inte skrivit ngt men har inte vart hemma heller..

Efter att jag hade ätit frukost imorse gick jag o la mig igen, vaknade vid kvart i 2 och ringde adrian, skyndade mig sedan iväg till Friskis för att hinna få en billjett till Skivstångspasset. Jag hann, men istället stod jag med Adrian i luren och stressade upp honom, han ville ju också ha en biljett och när de bara fanns 5 kvar skulle han gå hemmifråb.. men han hade tur, knep den sista ;)

Efter de jobbiga passet gick vi hem till Adrian och duschade för att sen åka vidare hem till hans morföräldrar ocg fira hans morfar som fyller 71 !

Så va där ett bra tag med resten av släkten, sen när jag kom hem så satt jag o pluggade på de sista som ska vara klart imorrn!

Jag och Adrian firar också 23 månader tillsammans idag, Love <3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: