CHECK.

Kommer ni ihåg inlägget då jag skrev om nyårslöften ? där jag skrev om min "ska göra lista"
Ja, nu har de iallafall äntligen  blivit dags att kryssa för årets första ruta!

- Skaffa ett Jobb  [X]

Som ni kanske förstår så gick min jobb intevju väldigt bra och jag får börja redan nästa vecka! Känns skit bra!

När jag kom till Farsta mötte jag upp Adrian och vi stack till Friskis direkt, var där i kanske 1½ timme, tror Adrian ville köra mer.. men ja tyckte att de var ganska lagom! Får bli mer på Söndag!

Efter träningen gick vi hem till honom och laga mat.. sen hände inte så mycket mer!

Just nu sitter jag och fixar mina naglar, de är rätt slitna efter nagelförlängningen.. Menmen.

Snart är de Ä N T L I G E N helg också! SJUKT skönt!


Postat av: SÅPBUBBLAN

Hurru, du får lägga upp en bild på din nagelförlängning.

Missat att du hade de!

Var det akrylnaglar eller? :)

2011-01-14 @ 08:59:09
URL: http://brutan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: