Bury it

Heelo

Skrev aldrig ngt om igår.. men första dagen gick helt okej, såklart svårt i början, men kom snabbt in i rytmen, iallafall lite grann (a) Fick vara i köket, så jag fick göra massor utav cheeseburgare och BigMac!

När jag kom hem så var allt jag kände lukten va Cheeseburgare... Även fast jag var helt slut kunde jag inte sova..varför ?!

Resluterade med att jag nästan inte gick till skolan idag, vikket jag gjorde ändå.

Tränade med Adrian ett litet tag, drog hem och "sålde" min gamla dator till en arbetskamrat till pappa, lagade mat till mig och adrian, kollade på film och sen pluggade vi tills han skulle hem. Greatnesssssss.

Pluggade lite till nu, men är nog klar..
Elelr....?


Postat av: Theresé Adelman

SV; Åååh tack! :)

2011-01-20 @ 23:42:48
URL: http://thereseadelman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: