2011

Okej.. nu var det ett tag sen jag skrev och jag ska inte skylla på en massa saker.. utan det endast för att jag har vart lat.. hehe :)

Julafton var inget märkvärdigt alls, fick vara pengar. Mellandagarna vär väl inte så speciella de heller.. var i stan och kollade lite, köpte en ny dator.  Tiieep.

Nyår var väl då lite mer speciellt. Adrian och hans familj kom hit på middag. gud så nervös jag var inför det.. men det gick bra !

Igår var jag på bio med en kompis som sedan sov hos mig och idag åkte jag först in själv till TC och laddade på mitt sl-kort. sedan åkte jag tillbaka till Farsta där jag träffade en gammal kompis, sofia. vi fikade på Wayne's och kollade runt lite. Otroligt trevligt, var så länge sen vi träffades. Vi pratade om så sjuuult mkt !


Just nu har jag så J'vla tråkigt...hade förberett lite inför kvällen men, ändraxde planer.. nu sitter jag och.. gör absolut ingenting.. så det ska va ?


- Mina och Adrians föräldrar

-jag just nu.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: