Torsdag

Heej!

Nu har jag ganska bråttom, dansen börjar om typ..20 ?

aja, Skolan idag var helt ok, spenderad typ hela dagen framför boken som skulle vara utläst till idag, 10 min innan den lektionen börja kan jag stolt säga att jag äntligen var klar med den!

Efter skolan gick jag runt i Centrum ett tag. Först med Amanda och Farida och efter att vart själv en stund träffade jag mamma. Vi gick till TPH för att köpa en iPhone till mig, men där var de slut..

Så vi stack till Tele2 butiken och där lyckades jag knipa den allra sista! käns ju heeeeeeeelt ok.
Skulle Aktivera den nu när jag kom hem men... men min tur så gick de så klart inte. Den går tydligen inte att aktivera förens imorrn....aja. Bättre en 10 veckor iallafall! :D

Och jaa, Sushi till middag, mums!

Nu måste jag SPRINGA!

Dans om 15!

Puss <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: