Torsdag



Jag förstår inte hur jag lyckas, men varje Torsdag i typ 4 veckor har jag kommit försent nu.. Whai ?
Ah, men.. som alltid så har de vart en ganska ovärd dag.. Hade matte, lunch, Samhälle utan lärare..gjorde alltså inget i 1½ timme, svenska utan lärare, gjorde inget i typ 40 min.. sen stack jag.

Träffade Charlie, vi gick hem till hans pappa. Satt och prata tills hans pappa kom.. då pratade vi med honom!

Vid 5 drog jag hem och började på maten, åt... fick skjuts till Dansen av pappa. Väl på dansen var läraren sjuk........... Men där hade vi iallafall en vikarie.

På vägen hem körde Adrian och hans mamma förbi och gav mig skuts hem, FATTA om jag blev glad eller?
Det var så sjukt kallt o jag... är trött!

Imorrn funtar jag på om jag ska till skolan över huvud taget... Börjar 1 pga iinställda lektioner (Sjuka lärare) Och då har jag dans från 1 till 15:30...... aja. vi får se !

nu ska jag typ.. KANSKE plugga ngt :)))
2 prov nästa vecka!

Postat av: Lina.

DANS ÄR KUL, sluta skolka :)

2011-02-17 @ 21:29:52
Postat av: viktoria - marks största blogg!

ska du göra i helgen då? :)

2011-02-18 @ 22:37:08
URL: http://viktorias.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: