Datakunskappppppp

Hei.

Imorgon fyller jag år...!! hihihi

Just nu på datorkunskapen är alla lärare på sina rum och väntar på elever som vill komma och veta sina reslutat och betyg, själv har jag inte vart där än.

I salen jobbar några få med uppgifterna, rsten sitter inne på face... haha :)

Funtar på att logga in o spela teris.. men de kankse är fäör nördigt :))

Slutar efter den här lektionen, då ska jag nog hem och ladda inför en ny arbetsdag, och sedan be till gud att jag ska orka läsa ca 118 sidor i svenska boken (Y)

åh, mitt liv är underbart...elr ngt..



nu har jag vart i rummet, allt var perfekt utan att jag glömt o sätta "höger tabb" istället för "Vänster" elr ngt :S

aaajaaaa.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: